Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1.8 TС върви повече в ниските или във високите обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Разбирам на мен ми е пределно ясно че ако махна уригиналната филтърна кутия може да имам проблеми ,предпочитам колата ми да е в пълен уригинален вид единственното което ме интересуваше да прочета мнението на колегите които са слагали така наречените спортни филтри дали има промяна в звука и какви са положителните и отрицателните му качества
    алфа ромео 156 тс

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Като се говори за евтини и скъпи филтри, има неща, които не се усещат току така веднага. Моторът ги усеща с времето под формата на по-голямо или по-малко износване.


      Ако колата е на 50-60 000 реални км да.Но на дараци по на 250-300 000км най-малко, за една година подръжката да надхвърли цената на автомобила,за мен е меко казано наивно от собственика да трепери,че ще го амортизираХубави ремъци,ролки и масло,а другото е бош лаф
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
        Ако колата е на 50-60 000 реални км да.Но на дараци по на 250-300 000км най-малко, за една година подръжката да надхвърли цената на автомобила,за мен е меко казано наивно от собственика да трепери,че ще го амортизираХубави ремъци,ролки и масло,а другото е бош лаф
        Един известен пианист го попитали, колко време се упражнява. И той отговорил - по 8 часа на ден. Тогава го попитали, след като е такъв виртуоз, не може ли един ден да пропусне. Той отговорил така:

        -Ако не съм свирил 1 ден, това само аз ще го знам. Ако не съм свирил 10 дена, вероятно най-добрите музикални критици ще усетят това. Ако не съм свирил 1 месец, вероятно най-капризните ми почитатели, ще усетят нещо.

        Когато изляза на концерт, аз искам всички да са доволни, в т.ч. и аз самият.
        Ето затова свиря по 8 часа всеки ден.

        Този малък спам идва да каже, че когато правиш нещо, трябва да го правиш както трябва.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Като сменяте филтрите слагайте от хубавите щото дебитомерите са скъпо нещо чистенето на дросела също е неприатно
          sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
          Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

          И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
          Ramstein - Benzin
          https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
            Като сменяте филтрите слагайте от хубавите щото дебитомерите са скъпо нещо чистенето на дросела също е неприатно
            Много разумно мнение

            Comment


            • #21
              Ми то това се случва като бех по-малък реших че готин звука и си смених дебитомера че и дросела си чистих за това КН или джей ар ... или всички филри които са над 120 лева става тогава може естествено и с колд аер кит
              sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
              Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

              И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
              Ramstein - Benzin
              https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

              Comment


              • #22
                Първо за вървенето.Да до 3000 даже и малко нагоре колата е мудна,развърта се към 4000 и върви добре до към 6500-6700.Колега Pyle имах същия двигател като твоя само,че в 145 и вървеше добре до 7000 после започва да умира до прекъсвач.Така за филтрите,КуВе-то от подписа ми беше с конусен(външен) филтър и гофрирана тръба изкарана пред бронята,а другата и част точно във филтъра,разлика има минимална,звука е много добър,но разхода се качва значително,но на моята кола имаше доста бутнати неща по мотора и филтъра беше последен.
                Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                Comment


                • #23
                  Както казах, не и давам зор постоянно и е запушена. Колата ми върви до 7000 без проблем, просто я усещам, че лееко започка да тъпче около 6800, което не означава, че не ускорява последните 200 оборота. Влиза в 7500, но само на първа и втора предавка я чакам до толкова.

                  Comment


                  • #24
                    Значи компютъра има една адаптация според това как се кара колата,ако известно време караш само в червеното ще върви една идея по-доре от колкото ако я караш нормално и за това се получават тея неща при теб.До 7500 си влиза,но няма смисъл да се цеди до толкова.
                    Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                    Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                      Както казах, не и давам зор постоянно и е запушена. Колата ми върви до 7000 без проблем, просто я усещам, че лееко започка да тъпче около 6800, което не означава, че не ускорява последните 200 оборота. Влиза в 7500, но само на първа и втора предавка я чакам до толкова.


                      Ако имаш нещо запушено то ще е катализатор.Аз тия неща ги махам.Иначе друго запушено няма какво да имаш.А ,,тъпче,, по скоро е задържане,което може да са дължи и надруги фактори освен запушен катализатор.Ако задържа,ако ще 24-часа да я настъпваш в червенето,няма да ти помогне.Това са си наши балкански митовеСервиз,диагностика и така.
                      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                      Comment

                      Working...
                      X